Your browser is out-of-date.

In order to have a more interesting navigation, we suggest upgrading your browser, clicking in one of the following links.
All browsers are free and easy to install.

 
  • in vitruvius
    • in magazines
    • in journal
  • \/
  •  

research

magazines

newspaper

eventos

Encontro acontecerá na Faculdade de Arquitetura e Urbanismo da Universidade Presbiteriana Mackenzie

O Evento organizado pela Faculdade de Arquitetura e Urbanismo da Universidade Presbiteriana Mackenzie tem por objetivo discutir a temática do restauro no Brasil e Itália. Nivaldo Andrade (Programa de Pós Graduação da Faculdade de Arquitetura e Urbanismo da Universidade Federal da Bahia e Instituto de Arquitetos do Brasil) e Andrea Pane (Università degli Studi di Napoli “Federico II”) participarão de debate mediado por Valter Caldana (Programa de Pós Graduação da Faculdade de Arquitetura e Urbanismo da Universidade Presbiteriana Mackenzie e Università Politecnica delle Marche) e Giacomo Pirazzoli (Programa de Pós Graduação da Faculdade de Arquitetura e Urbanismo da Universidade Presbiteriana Mackenzie e Università degli Studi di Firenze).

O debate contará ainda com a presença de Angelica Benatti Alvim (diretora da Faculdade de Arquitetura e Urbanismo/UPM) e de Michele Gialdroni (diretora do Istituto Italiano di Cultura de São Paulo

<br />Imagem divulgação


Imagem divulgação

Itália/ Brasil

happens
starting 06/09/2018

where

Universidade Presbiteriana Mackenzie
Rua Itambé, 45 Higienópolis
São Paulo SP Brasil

source
Universidade Presbiteriana Mackenzie
São Paulo

share


© 2000–2024 Vitruvius
All rights reserved

The sources are always responsible for the accuracy of the information provided